Berlin Deutschland

Tuesday, January 16, 2007

ein paar neuigkeiten

jeeeeah! ich hab gerade ein paar neuigkeiten hereingeschneit bekommen - wobei "ein paar" wörtlich zu nehmen ist! als "belohnung" fürs hundehalsband (siehe vorangehender eintrag) hat adidas uns je ein paar schuhe nach freier auswahl spendiert. ich hab nun meine erhalten (als erster - die andern waren alle nicht an lager!!) und darf nun fröhlich einlatschen! cool, meine neuen "gazelle vintage" oder?? :)

5 Comments:

Blogger Philipp Gilgen said...

wow dude, what a nice color!

6:31 PM

 
Blogger SororLuna said...

wow seppi, die sind denn lässig! gsehsch jetzt bini in dr schuel und ha gnueg zit zum dir e comment z'schriebe. in dr schuel het me halt für vieles zit. hüt isch es sowieso nid so spanend. denn isch blog lese grad e super abwächslig :D
kiss

10:49 AM

 
Blogger Sebi said...

@philipp: i think so! :) even better in real than on photo man!

@regu: aber nid nur surfe, gäll! ;) i kenn das jo mit schuel und so... :P thanx für din comment! *freu!*
kiss

12:40 PM

 
Blogger Daniel said...

he sebi wieso ned i uesne nationalfarbe...kommentar aus der kalten aber schönen schweiz...

4:53 PM

 
Blogger Sebi said...

@ daensunsnsn:

hee dir sieche! sit dr wider dehei? so öppis! und ich immer no in böörlin!! :) gits jo gar nid! was mache mr denn in sache gürkli?? hrm...

hm zu diner frog - blau isch eifach geiler! (abgseh drvo gits genau das modell (und genau das hani welle) nur in blau weiss...)

5:21 PM

 

Post a Comment

<< Home